poniedziałek

ACHTUNG!

Wiedziałem że kiedyś taki moment nadejdzie.
Chciałbym Was uprzedzić o fakcie zabezpieczenia przeze mnie wejścia na bloga. Przeglądałem większość profili ludzi którzy tutaj zaglądają, czyli Was i w większości niestety nie było podanego @.
Więc jeśli z Was Szanowni podglądacze, miałby ktoś ochotę dalej patrzeć na zdjęcia na tym blogu to proszę o podanie @ na adres milles.invisible@gmail.com na który ja będę mógł wysłać zaproszenie.
Dla reszty niestety blog będzie zamknięty.

Pozdrawiam i przepraszam przemek p.

13 komentarzy:

  1. hm... ok, szanuję decyzję :)
    fotoszepty.poczta@gmail.com

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mój adres już znasz:) czuję, siem:) zaproszona Przemku ! Spieszę zajrzeć na skrzynkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. agata_83@op.pl
    Poproszę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...serdecznie dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz! Dziekuje. Ja tez dostalam troche po gebie, ale to juz dawno i nieprawda. Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  6. O!!! To jeszcze ja!!!
    magdziora22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I nie rozumiem, to tak bardzo, bo tłumaczenie google to nie wszystko poprawnie.

    OdpowiedzUsuń