poniedziałek

wywoływałem deszcz

11 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że piorunami nie rządzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I udało Ci się :-))
    Fajnie złapałeś ten deszcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Questa foto è stupenda con una bella inquadratura!
    Complimenti, ciao! Cri : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16/7/12 16:42

    Ale smaka narobiłeś :) Świetne zdjęcie
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeszlo wszelkoe moje oczekiwnia...
    ...jakby cos sie mialo zdarzyc, albo juz zdarzylo... na wiecznosc...
    Seredcznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt osia\ągnąłeś- deszcz na fotografiach ma w sobie coś magicznego...

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się wciąż przymierzam do fotek deszczu - nie ważne czy tego wywołanego:) czy prawdziwego. Fajnie wyszło.
    Eksperymenty z czasem naświetlania do świetna zabawa:) !

    OdpowiedzUsuń
  8. La riguardo e mi piace ancora molto! : )

    OdpowiedzUsuń